fredag 14 mars 2008

Mera nytt!




Nu i veckan har det kommit en massa nytt till butiken. Har lagt ut lite på nätbutiken men inte allt, skall försöka fota klart i helgen. I helgen skall jag plantera lite penseer och påskliljor utanför butiken, tänk att det redan är så varmt! dröjer inte länge innan man kan frossa ibland pelargoner som man vill plantera överallt, unnade mig faktiskt två stycken mårbacka i veckan till mina köksfönster, ja de var inte billiga men oj vad köksfönstrena är fina=) Trevlig helg!

2 kommentarer:

Robban sa...

Hej och tack för det trevliga besöket hos dig idag. Jag kan berätta att oljelampan lyser så vackert och sprider den där speciella, gammeldags oljelukten som inga stearinljus kommer i närheten av. Jag har skrivit några rader på vår blogg om besöket idag.

http://www.husihelvete.se/

Änglaboden sa...

Maria o Robban!

Tack för de fina orden om butiken=)
verkligen jättegulligt! Kul att ni gillade oljelampan. Välkomna när ni vill!